joi, 14 mai 2015

TUTORIAL: Grey Smokes (video)

  2 comments    
categories: , , , , ,

Griul se numără printre culorile pe care le folosesc cel mai rar întrucât mi se pare că nu scoate nicio culoare de ochi în evidență și nici nu pot să spun că îmi place foarte mult această culoare. De dragul nuanțelor de argintiu, însă, „îmi fac curaj” și mai folosesc și nuanțe de gri.

Nu mă înțelegeți greșit, nu trebuie să fugiți de culoarea asta - totul ține de preferințele personale. Dacă vă plac machiajele discrete, griul este alegerea perfectă. De asemenea, poate fi ușor integrat și în look-uri de seară mai dramatice, mai ales într-un smokey eye, așa cum ales să fac eu astăzi.




În cazul în care nu ați văzut deja tutorialul, vi-l las și aici!

Produse folosite:
  • Radiant Eyeshadow Base
  • paleta MUA Glamour Nights - gri mat (3)
  • paleta MUA Dusk till Dawn - gri sidefat (1), argintiu (2)
  • Flormar  Pretty Compact Quartet Eye Shadow P046 - alb (4), gri închis (5)
  • paleta Sleek Vintage Romance - nuanța Love in London (negru)
  • corector Melkior - Porcelain
  • eyeliner gel Rimmel London ScandalEyes
  • mascara Rimmel London ScandalEyes Curve Alert












2 comentarii:

  1. Buna draga mea,
    Tutorialul pe care l-ai facut este perfect, iar rezultatul machiajului arata impecabil si foarte elegant in acelasi timp.
    In alta ordine de idei, as vrea sa te invit sa participi la concursul international pe care l-am organizat pe blogul meu : http://claudiacernean.blogspot.ro/2015/05/banggood-giveaway.html .
    O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Search