marți, 24 februarie 2015

REVIEW: Sleek Matte Me

În ultimul timp am dezvoltat o adevărată pasiune pentru rujurile mate și sunt într-o continuă căutare. 
Rujurile Sleek Matte Me pot spune că sunt cea mai de preț descoperire a mea în aeastă privință, nu mă mai pot dezlipi de ele . Sunt rujurile mate perfecte!

Descrierea oficială: 

Ruj lichid cu finish mat, ultra-rezistent. Odată aplicat el se va fixa pe buzele tale, dând un aspect catifelat, fără luciu și creând conturul perfect datorită aplicatorului unghiular ce facilitează aplicarea produsului.
Alunecă ușor și grație pigmentației puternice nu va fi nevoie să aplici un al doilea strat. Cu o textură ușoară permite purtarea sa ore în șir fără să creeze disconfort, fără să se adune în pliurile gurii, fără să usuce buzele.

Părerea mea:

PRO:

  • formula - au o consistență cremoasă care se întinde cu ușurință pe buze și acoperă dintr-un singur strat. Se usucă relativ repede, dar totuși îți lasă timp suficient să îl aplici fără să îți creeze dificultăți.
  • rezistența - este uimitoare; rezistă 7-8 ore fără probleme, fie că mănânci sau bei
  • culorile - rujurile vin în șase nuanțe: Petal (un roz pal), Birthaday Suit (un nude ușor închis la culoare), Rioja Red (un roșu clasic), Party Pink (un roz neon), Brink Pink (un roz-corai neon) și Fandango Purple (un mov-magenta superb).
  • prețul - este de doar 30 de lei, mai mult decât rezonabil pentru o astfel de calitate. 
  • ambalajul - este foarte practic, dar în același timp estetic. Aplicatorul facilitează foarte mult utilizarea rujului, astfel încât nu este nevoie de pensulă pentru un contur precis.

CONTRA: 

  • usucă buzele - nu într-un mod exagerat, exact ca orice alt ruj mat.
  • devine ușor incomod pe buze după câteva ore, însă această problemă se poate rezolva cu ușurință, ștergând stratul actual de ruj și aplicându-l din nou (dacă reaplicăm rujul peste cel deja existent pe buze, senzația de discomfort nu va dispărea și rujul va deveni lipicios).
Eu dețin nuanțele Birthday Suit și Fandango Purple (pe care le ador), dar am pe listă și Rioja Red, Party Pink și Brink Pink. 



Birthday Suit




Fandango Purple


În concluzie, Sleek Matte me sunt niște rujuri extraordinare în opinia mea. Calitate foarte bună în raport cu prețul, pigmentație puternică, culori deosebite, ce ți-ai putea dori mai mult?

Rujurile Sleek Matte Me pot fi găsite pe site-ul Makeup Shop

Voi ați încercat aceste rujuri? Ce părere aveți despre ele?


2 comentarii:

  1. Si eu am birthday suit si rioja! Fandango este o obsesie mai veche, inca nu il am..
    Kisses from Http://glamupdoll.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Search