joi, 26 februarie 2015

TUTORIAL: Machiaj in tehnica creionului (banana inchisa)

   Astăzi vă prezint un machiaj puțin mai complex și mai dificil de realizat. Tehnica pe care o folosesc în realizarea acestui machiaj, tehnica creionului, este de origine rusească, fiind inventată de Taisiya Vasilyeva. Este o tehnică deosebită, ce oferă claritate și acuratețe machiajului.
   Înainte de a începe realizarea unui astfel de machiaj, sunt câteva lucruri esențiale pe care le trebuie să le avem în minte: 

  • nu se folosește o bază de machiaj, întrucât aceasta va împiedica alunecarea creionului; se aplică doar fond de ten sau corector, fixat ulterior cu pudră;
  • creionul nu trebuie să fie foarte moale, iar vârful trebuie foarte bine ascuțit.

Pasul 1: Cu ajutorul creionului, trasăm o linie ascendentă urmărind linia pleoapei inferioare, după care conturăm pliul printr-o linie paralelă cu acesta. 


Pasul 2: Începem să creăm umbre și volum prin mișcări scurte și ascendente ale creionului, având grijă să estompăm bine în partea superioară.

Pasul 3: Fixăm creionul aplicat anterior cu un fard maro mat, estompându-l bine.


Pasul 4: Aplicăm apoi un fard negru pe linia pliului, având grijă ca între negru și maro să existe o trecere ușoară, fără linii vizibile.

Pasul 5: În colțul extern al pleoape mobile am aplicat un fard cărămiziu.

Pasul 6: În colțul intern aplicăm un fard crem, amestecându-l bine cu cel cărămiziu pentru ca trecerea să fie cât mai subtilă. În colțul extern aplicăm un fard negru pentru a intensifica privirea.
Pasul 7: Conturăm apoi pleoapa inferioară aplicând un fard negru mat, estompat cu ajutorul unui fard maro. Opțional putem aplica și creion dermatograf negru pe linia apei.

Pasul 8: Finalizăm machiajul aplicând tuș, mascara și gene false (opțional).




   Aceștia sunt pașii pentru a realiza machiajul tip „banană închisă” în tehnica creionului. Sper ca tutorialul meu să vă fie folositor și să încercați și voi acest machiaj! 

   Aștept sugestiile voastre pentru tutorialele viitoare!



6 comentarii:

  1. Mi-a placut cum ai explicat! N-am stiut ca nu se foloseste baza, multumim pt. explicatii.
    Kisses, G. Doll ♡

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos! Poți sa îmi spui te rog frumos ce gene ai folosit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sincer nu imi mai amintesc, este destul de vechi machiajul.

      Ștergere
  3. Foarte frumos explicat . Am facut si eu ceva de genul dar nu chiar asa intens . Oricum o sa incerc si metoda aceasta sa vedem ce imi iese :D. Uite aici machiajul realizat de mine poate imi dai un sfat o parere http://beautybi16.blogspot.ro/2016/03/makeup-2.html Pupici !

    RăspundețiȘtergere

Search