miercuri, 11 februarie 2015

Cateva cuvinte de inceput...

  No comments    
categories: , , , ,

        

          Eu sunt Andreea, make-up artist freelancer, absolventă a cursului de specializare în machiaj în cadrul școlii Christine Valmy și studentă la Jurnalism, pasionată de machiaj și de tot ceea ce ține de frumusețe și îngirjire. 


       Pasiunea mea pentru machiaj a apărut, în mod ciudat, datorită unei alte pasiuni: aceea pentru manichiură (care, între timp, a dispărut complet). Astfel, în căutarea unei pensule pentru unghii, mi-am cumpărat prima trusă de pensule de machiaj (asta aveam să realizez eu ulterior). După câteva încercări nereușite de a folosi pensula subțire din trusă pentru a realiza desene pe unghii, am renunțat și am început să folosesc pensulele în scopul pentru care au fost create: machiajul. Sunt conștientă că rezultatele de atunci nu sunt nicidecum demne de a mă mândri cu ele , însă au reprezentat începutul acestei frumoase pasiuni.

            Site-ul meu se adresează tuturor pasionatelor de make-up, dar și celor care abia își descoperă această plăcere. Aici veți putea găsi idei de machiaje pentru diferite ocazii, tutoriale,sfaturi, review-uri de produse și multe alte lucruri utile. Vă aștept cu drag!





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Search