marți, 31 martie 2015

Look: Colorful Makeup

Deși în general port machiaje mai „cumințele”, în culori neutre, din când în când îmi place să mă joc cu fardurile mai colorate și să fac astfel de machiaje mai îndrăznețe:
Pentru acest machiaj m-am inspirat de la Prettylilmzgrace, o „beauty guru” tare talentată (dacă și vouă vă plac machiajele colorate, o să vă îndrăgostiți de ea). Pentru a echilibra machiajul intens al ochilor cu restul feței, am ales un ombre subtil în nuanțe de roz pentru buze și un blush peach. Eu una sunt foarte încântată de combinație și sper să vă placă la fel de mult și vouă!








Produse folosite

OCHI: 
  • bază pentru fardul de pleoape Radiant
  • farduri Melkior în nuanțele Mat Peach, Red Brick, Olympian Blue
  • nuanța Honeymoon in Hollywood din paleta Sleek Vintage Romance
  • fard galben no name
  • eyeliner gel Rimmel London Scandaleyes Waterproof
  • mascara Rimmel Scandaleyes Curve Alert
FAȚĂ:
  • fond de ten Rimmel Match Perfection
  • pudră Farmasi Silky Touch
  • blush Flormar Pretty Compact Blush-on, nuanța P111
BUZE: 
  • Nyx Soft Matte Lip Cream, nuanța Antwerp




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Search