vineri, 20 martie 2015

TUTORIAL: Sleek Vintage Romance Look

După cum probabil v-ați dat seama, produsele Sleek se numără printre preferatele mele. Astăzi m-am lăsat inspirată de culorile superbe ale paletei Vintage Romance și am realizat un look îndrăzneț în nunațe de auriu și mov. Este un machiaj de seară, potrivit pentru un eveniment sau chiar pentru o ieșire în club, care scoate în evidență mai ales ochii albaștri și verzi.

Pasul 1: După ce am pregătit pleoapa cu baza pentru fard, aplicăm nuanța numărul 1 în pliu cu ajutorul unei pensule de blending.

Pasul 2: În colțul intern al ochiului, aplicăm nuanța de auriu.
Pasul 3: Pe următoarea treime a pleoapei mobile aplicăm nuanța numărul 3, amestecând-o bine cu cea aplicată anterior pentru ca trecerea să nu fie vizibilă.

Pasul 4: În colțul extern al ochiului aplicăm o nuanță de mov, estompând-o și în pliul ochiului.

Pasul 5: Am aplicat în colțul extern puțin negru pentru a intensifica machiajul.
Pasul 6: Conturăm pleoapa inferioară aplicând un fard negru pe care îl vom estompa în partea inferioară cu fardul mov aplicat la pasul 4.
Pasul 7: Finalizăm machiajul ochilor aplicând tuș, mascara și (opțional) gene false.






Sper că v-a plăcut machiajul și o să-l încercați și voi! Este ușor de realizat, dar de efect!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Search